2016. sze 02.

Az első ovis nap

írta: BakerSisters
Az első ovis nap

Tulajdonképpen mindenre felkészültem, csak arra nap hogy én leszek full beteg a nap végére. Elsőkörben teljesen jól sikerlt az első ovis napunk. Vittem ugyan takarót párnát, de mondtam hogy nem szükséges ágyazni, mert szerintem jön haza a nagy nem alszik ott. :D

Erre fel, mi lett a vége?

Megette az ebédeeeeet????? Az én husikrumplicsoki gyerekem megette a most életében először látott almalevesét , és a fújtésztát?? Hihetetlen, de ez még csak a kezdet volt.

Ezt követően közölte, hogy anya menj el, itt alszom.

De azért hozzátette, na jó, majd délután gyere értem :)

Hát mit mondjak?

Örültem, ennél jobban nem is sikerülhetett volna, de sajnos rossz hirre mentem vissza. Benáthásodott a kincsem és óvonéni közölte hétfőig látni sem akar minket :( . Nincs mit csinálni, ez van, ráadásul a gyereknek semmi baja, illetve na kicsi orrfolyás, de hagyjuk. Viszont én full beteg lettem, totál fejfájás hidegrázás nátha ...egyebek.

Most indul a gyógyulás 1.0 program és ez vár ránk a hétvégére is. Ezért egy kis pihenő. Még fut vagy 100 aukciónk, gyertek csemegézni addig is, amíg mi parkolópályán heverészünk.

Köszönöm hogy olvastok és persze köszi ha megnézitek aukciós portálunk is!

Sziasztok és szép hétvégét!

nyul.jpg

Szólj hozzá

betegség nátha óvoda eladó első nap láz eladás orrfolyás óvodakezdés eladó játék eladó használt játék óvonéni