2016. sze 08.

Bagyaságok mügyürországban

írta: BakerSisters
Bagyaságok mügyürországban

A furcsa címen ne csodálkozzatok, és amit takar, takarni fog, az olyan valami ami most alkotódik bennem. Sokszor gondolkodom el azon, hogy mennyi de mennyi játék van, műanyag legyártva, mennyi és mennyi felesleges "kacat" amivel szennyezük a környezetünket, ezért jött az az ötlet is, hogy márpedig használt holmival szeretnék kereskedni. Éreztem én, hogy az ami nekem nem szükséges már, az másnak mekkora érték lehet, és hogy számomra egy - egy más gyerek által megunt játék mekkora örömet tud szerezni az én bakersistereimnek. Csak egy egyszerű labdát ha alapul veszek, a kicsi imádja. Imádja a labdákat, és képzeljétek el, valami megunt egy olyan játékcsomagot, amiben legalább 20 - 25 db különböző színű méretű (formájú, de az nem lenne releváns ;) ) labda volt, így muszáj volt megint vásárolnom ;) . Szerintem mondjuk egy nőnek ha vásárolhat, az már maga a csoda ;) :D . A lányok imádják a lasztit, de a kicsi aztán meg élhal érte. így aztán lett ez a játékcsomag, amiben sok - sok szép játék van, akiknek új gazdát keresek. Viszont a labdák maradnak :) most még jó pár évig biztosan. Persze Ti sem maradtok labda vagy golyó nélkül. Mert a csomagból kb. 10 db - ot azért kiválogattam, hogy nem nagyon férünk mi már el. így egy csomagot majd biztosan megtaláltok az aukcióinkban.

Szeretettel nekted addig is bagyaságok mügyürországban ;) amiről nem beszéltem.

A cím tehát egyfelől sejtet egy olyan elképzelést, hogy valami új készül már meglévőből , azaz újra hasznosul de olyat szeretnék, ami hasznos és jó is. Ez még titok, hiszen csak a fejemben készülnek a bagyaságok, de amint kész az első , megmutatom majd nektek. Legyetek jók, ha tudtok ! :) Alkossatok, szeressetek, játszatok!

Szólj hozzá