2016. nov 22.

Elindult az ovi, készen állnak a tesztelőim

írta: BakerSisters
Elindult az ovi, készen állnak a tesztelőim

Kedves Olvasók!

Blogommal ismételten jelentkezem. Elindult az ovi - nem most - még szeptemberben, ezért múltbatekintő és jövőbetekintő is egyben a cikkem :)

Hivatalossá tettem ezt a játékszeretetem és kineveztem két fő segédemet tesztelőnek :) Azaz monstantól hivatalosan is értékteremtő értékmentők vagyunk. Értsétek úgy, hogy nekivágtam az egyéni vállalkozás útvesztőjének.

A megérkezett játékokat anya tisztítja, szépítgeti, az én szépségeim pedig tesztelik Nektek, hogy tuti minden jó legyen :)

És akkor jöjjenek a gyönyörű interaktív bagyaságok, melyeket meg tudtok vásárolni tőlem a

https://www.facebook.com/bakersistersjatek/ oldalon

És ím az én tesztelőim ;)

tesztelok.jpg

Szólj hozzá

játék társasjáték használtjáték Elefun lepkefújó elefánt bakersisters bakersistersjatek