2016. aug 18.

Csokigolyó - avagy a csöndet meg kell venni

írta: BakerSisters
Csokigolyó - avagy a csöndet meg kell venni

Két gyerekkel az élet csupa vidámság és derű. Majdnem mindig. Nem lehet minden nap szerencséje az embernek hogy jusson több szabadidő. Ma is úgy jártunk, hogy délben alvás mind a kettő, aztán kettőkor mindkettő "szarosan" kelt fel. Ez van. Máskor szuperül alszanak 4- ig vagy akár fél 5 - ig is. Igaz nem déltől hanem 1 - fél2 - től, de ma sok volt a délelőtti séta, elfáradtak és ki is dőltek már 12 - kor.

Most délután persze megy a ramazuri, így aztán a játékok válogatását, árazását , tisztítását sem tudtam befejezni. Igen hölgyek - urak szép új játékok érkeztek. Babajátékok és gyerekjátékok , hangszerek és egy csodálatos Fa építő is.

Megtaláljátok facebook - os csoportomban, vagy a vaterán Sütemény78 név alatt.

A lányoknak már ki is szedtem amik kellettek. Utazáshoz egy rajztábla , kicsi, autoban , étteremben is lefoglaltságot nyújtó, úgyhogy bocsánat az még nem eladó ;) pár év , viszont egy gyönyörű fa építő kocka, és egy komplett Peppa Pig hangszerszett a tiétek lehet, nagyon kedvező áron.

Na de hogy jön ide a csokigolyó? Nagyobbik kitalálta , hogy süssünk sütit, én meg bólintottam mint Bori anyukája a mesében. :) Ismeritek Borit? Ha nem akkor majd csatolok egy youtube videót - ahol elolvasom a mesét, Ti pedig megismerhetitek :).

 

Szóval a kicsi állandóan rángat , így aztán elég nehéz tésztát gyúrni, szóval előkaptam egy csokisgolyó műzlit és nosza rajta vegyétek egyétek :) azóta csend és készül a sütitészta. Még egy kép lesz majd a sütiről ;)

Szép napot nektek!

Szólj hozzá