2016. aug 19.

Szilánkok

írta: BakerSisters
Szilánkok

A cím költői a valóság tragikomédia. A mai délelőtt is sikeresen "botrányba" fulladt, ugyanis kezemben a kicsivel megpróbáltam a mikrót bekapcsolni sikertelenül, mert közben a kicsi meglátta hogy van egy szép csörgőnk, odanyúlt és volt szíves ezzel a mozdulattal leveretni velem egy jól elmosott befőttes üveget. Hát eggyel kevesebb. A csörgő és a megmaradt befőttesek viszont eladóak,

Igen, a lábamban az üvegszilánkot pedig az incidenstől eltelt két órával később vettem észre. Az anyák ugyanis marha szívósak ;) meg se kottyan. Háromszor felsepertem és felmostam, és még most is találtam darabkát , ÁÁÁ. Nem egyszerű. Na de inkább gyertek vegyétek meg a csörgőt és megkíméltek még egy hasonló tragikomédiától ;)

 A csörgő: Amúgy a cuki maci középen benyomható és sípol, és ha rázod csörög. Nagyon vagány darab , és a másik oldalán tükör van, azt látjátok is a hirdetésben :)

http://jatek.vatera.hu/hangszer_zenes_jatek/tukros_macis_hangszer_csorgo_es_sip_egyben_2325546353.html

 

101_0743.JPG

Szólj hozzá

üvegszilánk csörgő befőttes